Betingelser

Herunder fremgår betingelser og vilkår for brug af CIRBIT ApS

CIRBIT ApS
Mageløs 10
5000 Odense C
CVR 35 81 10 87
Bank: Jyske Bank
Telefonnummer: +45 60 52 88 26
Mail: info@cirbit.dk

CIRBIT yder salg, service, og reparation af mobile enheder herunder mobiltelefoner, tablets, computere m.m. - Autorieseret Forhandler af forskellige brands

Indgåelse af aftale mellem kunden og CIRBIT

Ønsker du at indlevere din enhed til reparation hos CIRBIT? Dette kan gøres på to måder.
1. Du kan besøge CIRBIT i Odense og Aabenraa og indlevere din enhed. Her skal du videregive kontaktinformationer. Fejlbeskrivelse af enheden skal også skrives ned, butikken hjælper dig. 2. Du kan sende din enhed til CIRBIT med posten.
Prisen på reparationen aftales altid ved indlevering i butikken. Ved fejlsøgning vil kunden blive kontaktet - ved accept af reparationen og pris vil reparationen påbegyndes.
OBS! Alle enheder, som ikke bliver hentet efter 3 måneder af kunden, vil blive bortskaffet uden yderligere varsel.

Reparationstid

Typisk tager de fleste reparationer 1-2 timer, det kan ske at der er længere reparationstid pga. travlhed. Det kan også ske, at reservedelen ikke er på lager, hvilket kan skabe en smule ventetid - dette vil du selvfølgelig blive oplyst om, hvis det er tilfældet. Ved fejlsøgninger vil butikken give dig et estimat omkring tiden, da enheden skal testes igennem af vores erfarne teknikere.
Du er altid velkommen til at ringe til os på 60 52 88 26, hvor vi vil besvare dine spørgsmål.

Reservedele i CIRBIT

Original kvalitetsdele bruges altid hos CIRBIT, hvis det er muligt. Vi må ikke kalde reservedelene originale dele, da virksomhederne ikke tillader dette. Delene er dog den samme kvalitet, som sidder i enhederne fra ny. Skærm-reparationer på Apple produkter ydes typisk i to kvaliteter - Original kvalitet og OEM. Brug af “Original kvalitet” overtager CIRBIT de resterende måneder af reklamationsretten på enheden fra købsdato(se under Betingelser for overtagelse af reklamationsret) samt 24 måneders reklamationsret på selve reparationen. Brug af “OEM” overtager CIRBIT ikke reklamationsretten på enheden. Der ydes 24 måneders reklamationsret på selve reparationen.

Betingelser for overtagelse af reklamationsretten

Produkter, som er købt af privatpersoner og erhvervsdrivende, er dækket af 24 måneders reklamationsret i følge til dansk købelov(erhvervskøb er 12 måneder).
Vælger du at reparere din enhed hos os, inden enhedens reklamationsret er udløbet, påtager CIRBIT ApS sig ansvaret for udbedring af nye fejl, som kan opstå indtil reklamationsretten udløber. CIRBIT ApS overtager de resterende måneder af reklamationsretten - 24 måneder jf. dansk købelov - på din enhed. CIRBIT ApS skal dog udbedre alle de fejl, som CIRBIT ApS nu måtte finde ved reparationen af den fysiske skade. De resterende måneder af reklamationsretten er defineret ud af fra købsdatoen for enheden, og købsdatoen skal dokumenteres med et gyldigt købsbevis.
CIRBIT ApS giver hverken bedre eller ringere betingelser end de oprindelige betingelser fra købsstedet.

Forbehold for ventetid på reservedele

Der er forbehold for udsolgte reservedele. CIRBIT meddeler altid kunden, hvis den pågældende del ikke er på lager og reparationstiden vil være længere end normalt.

Undtagelser ved overtagelse af reklamationsret af reparerede enheder

• Enhedens reklamationsret bortfalder i alle tilfælde, hvis enheden - som er blevet repareret af CIRBIT ApS - efterfølgende er blevet udsat for fysisk skade eller udefrakommende skader(f.eks. fugtskade).
• CIRBIT ApS overtager ikke reklamationsret, hvis enheden er blevet repareret tidligere af en tredje-part reparatør eller hvis der er monteret uoriginale reservedele.
• CIRBIT ApS’ overtagelse af reklamationsret indebærer ikke overtagelse af diverse programmer og muligheder for ombytning af enhver art - f.eks. pga. af fabriksfejl. CIRBIT ApS dækker altså ikke fabrikationsfejl, som leverandøren af enheden har anerkendt.
• CIRBIT ApS’ overtagelse af reklamationsret af enheden gælder kun for selve enheden. Andet tilbehør er ikke dækket af reklamationsretten hos CIRBIT ApS.
• NB! CIRBIT ApS overtager ikke reklamationsretten, hvis kunden vælger at bruge OEM ved udskiftning af skærm på iPhone.

24 måneders reklamationsret på reparationen

CIRBIT ApS yder 24 måneders reklamationsret på reparationen. Reklamationsretten dækker ikke fysisk skade, fejl, eller slitage på enheden. Forkert betjening og uautoriseret indgreb dækkes heller ikke af reklamationsretten.
Kunden skal reklamere over fejl og mangler inden for rimelig efter, at fejlen eller manglen er opdaget til CIRBIT ApS.

Priser

Alle priser hos CIRBIT er inkl. moms medmindre andet er påført.

Backup af data

CIRBIT ApS er aldrig ansvarlig for tab af data på kundens enhed. Kunden er selv ansvarlig for at tage sikkerhedskopi af enheden eller backup, inden kunden vælger at indlevere enheden til reparation. CIRBIT ApS bestræber selvfølgelig på at bevare alt data på de indleverede enheder, men det kan ske at data går tabt, hvilket CIRBIT ApS ikke kan gøres ansvarlig.

Fortrolighed

Alle medarbejdere hos CIRBIT underlagt tavshedspligt, når de yder reparation af kunders enheder, da CIRBIT får adgang til kunders oplysninger.

Persondata

Hos CIRBIT registreres kun almindelige personoplysninger - herunder identifikationsoplysninger, såsom navn, adresse, telefon og mail. Faktureringsoplysninger i kundeforhold vil også ofte være almindelige personoplysning. CIRBIT indestår for, at oplysningspligten i henhold til Persondataloven over for de registrerede personer, der skal bruges for CIRBIT's løsning af opgaver, er betragtet og beskyttet.

Udlevering af adgangskode på enhed

Hos CIRBIT registrerer vi kun adgangskoden til enheden for at kunne gennemteste alle funktioner samt den udskiftede del(hvis det forekommer), dermed kan vi garantere, at alt fungerer 100 % igen - se ovenstående for tavshedspligt. Hvis man ikke ønsker at udlevere sin adgangskode til enheden, kan CIRBIT kun garantere for den udskiftede del, men ikke for enhedens andre funktioner.
CIRBIT kan opkræve et servicegebyr på 499,00 kr. inkl. moms, hvis fejl og mangler opdages på enheden efterfølgende og CIRBIT ikke har fået udleveret adgangskoden til enheden.
OBS! Alle enheder, som ikke bliver hentet efter 3 måneder af kunden, vil blive bortskaffet uden yderligere varsel.

Butikker

Odense City

Mageløs 10, 5000 Odense C

Åbningstider:

Mandag – Tirsdag: Lukket(Support åbent)

Onsdag – Fredag: 10.00 – 18.00

Lørdag: 10.00 - 15.00

Søndag og helligdage: Lukket

Aabenraa City

Ramsherred 29B, 6200 Aabenraa

Åbningstider:

Mandag – Fredag: 10.00 – 17.30

Lørdag: 10.00 - 15.00

Søndag og helligdage: Lukket

Kontakt os

Har du spørgsmål?

+45 60 52 88 26 info@cirbit.dk

Erhverv

Erhverv
1 of 1