All for Joomla All for Webmasters
ftop1ctop1mtop1

Betingelser

Herunder fremgår betingelser og vilkår for brug af MP-Phonefix ApS


 

Om MP-Phonefix ApS

MP-Phonefix ApS
Mageløs 10
5000 Odense C
CVR: 35 81 10 87
Bank: Jyske Bank
Telefonnummer: (+45) 60 52 88 26
Mail:
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 


 

MP-Phonefix yder service, support og reparation af mobile enheder samt computere. Herunder salg/køb af diverse enheder og salg af tilbehør.

 


 

Indgåelse af aftale mellem kunden og MP-Phonefix

Ønsker du at indlevere din enhed til reparation hos MP-Phonefix? Dette kan gøres på to måder.

  1. Du kan besøge MP-Phonefix i Odense og Rødekro (efter aftale) og indlevere din enhed, hvor du også skal videregive dine kontaktinformationer. Derudover udfyldes i fællesskab en fejlbeskrivelse af enheden, således alle parter er inforstået med udførelsen af service samt pris.
  2. Du kan sende din enhed med posten til MP-Phonefix, hvorefter vi udfører arbejdet og sender din enhed tilbage. Kontakt os og vi finder en passende løsning.

*Prisen på reparationen aftales altid ved indlevering i butikken. Ved fejlsøgning vil kunden blive kontaktet - ved accept af reparationen og pris vil reparationen påbegyndes.

 

Reparationstid

De fleste reparationer tager mellem 1-2 timer. Det kan dog forekomme, at reparationstiden er længere pga. travlhed. Derudover tager vi forbehold for, hvis reservedelen ikke findes på lager. Uanset vil dette blive oplyst. Ved fejlsøgninger vil butikken give et estimat ift. tidspunkt, da enheden i dette tilfælde skal testes igennem af vores erfarne teknikere.

Du er altid velkommen til at ringe til os på (+45) 60 52 88 26, hvor vi vil besvare dine spørgsmål samt give råd og vejledning.

 

Reservedele i MP-Phonefix

Original kvalitetsdele bruges altid hos MP-Phonefix, såfremt dette er muligt. Apple tillader dog ikke, at andre virksomheder kalder reservedelene for originale dele. Vi garanterer alligevel, at vores reservedele er af samme kvalitet, som delene i en ny enhed.

Skærmreparationer på Apple-produkter ydes typisk i to kvaliteter: *Original kvalitet samt **Grade A.

* Ved brug af “Original kvalitet” overtager MP-Phonefix de resterende måneder af reklamationsretten på enheden fra købsdato (se under xxxxxx) samt 24 måneders reklamationsret på selve reparationen.

** Ved brug af “Grade A” overtager MP-Phonefix ikke reklamationsretten på enheden. Men der ydes 24 måneders reklamationsret på selve reparationen.

 

Forbehold for ventetid på reservedele

Der er forbehold for udsolgte reservedele. MP-Phonefix meddeler altid kunden, hvis den pågældende reservedel pt. ikke er på lager, hvorfor reparationstiden derfor også vil være længere end normal.

 

Betingelser for overtagelse af reklamationsretten

Produkter som er købt af privatpersoner og erhvervsdrivende, er dækket af 24 måneders reklamationsret ifølge den dansk købelov.

Vælger du at få repareret din enhed hos os, inden enhedens reklamationsret er udløbet, påtager MP-Phonefix ApS sig ansvaret for udbedring af nye fejl, som kan opstå indtil reklamationsretten udløber. MP-Phonefix ApS skal ligeledes udbedre alle fejl, som MP-Phonefix ApS nu måtte finde ved reparationen af den fysiske skade.

 

Overtagelse af reklamationsret på iPhone

MP-Phonefix ApS kan derudover overtage de resterende måneder af reklamationsretten - 24 måneder jf. dansk købelov - på din iPhone. De resterende måneder af reklamationsretten er defineret ud af fra købsdatoen for enheden, og købsdatoen skal dokumenteres med et gyldigt købsbevis.

MP-Phonefix ApS giver hverken bedre eller ringere betingelser end de oprindelige betingelser fra købsstedet.

 

Undtagelser ved overtagelse af reklamationsret af reparerede enheder

  • Enhedens reklamationsret bortfalder i alle tilfælde, hvis enheden - som er blevet repareret af MP-Phonefix ApS - efterfølgende er blevet udsat for fysisk skade eller udefrakommende skader (eks. fugtskade).
  • MP-Phonefix ApS overtager ikke reklamationsretten, såfremt enheden er blevet repareret tidligere af en tredje-parts reparatør, eller såfremt der er monteret uorginale reservedele.
  • MP-Phonefix ApS’ overtagelse af reklamationsret indebærer ikke overtagelse af diverse programmer samt mulighed for ombytning af enhver art - f.eks. pga. af fabriksfejl. MP-Phonefix ApS dækker altså ikke fabrikationsfejl, som leverandøren af enheden har anerkendt.
  • MP-Phonefix ApS’ overtagelse af reklamationsret af enheden gælder kun for selve enheden. Andet tilbehør er ikke dækket af reklamationsretten hos MP-Phonefix ApS.
  • NB! MP-Phonefix ApS overtager ikke reklamationsretten, hvis kunden vælger at bruge Grade A ved udskiftning af skærm på iPhone.

 

24 måneders reklamationsret på reparationen

MP-Phonefix ApS yder 24 måneders reklamationsret på reparationen. Reklamationsretten dækker ikke fysisk skade, fejl, eller slitage på enheden. Forkert betjening og uautoriseret indgreb dækkes heller ikke af reklamationsretten.

Kunden skal reklamere over fejl og mangler til MP-Phonefix ApS inden for en rimelig tid efter, at fejlen eller manglen er opdaget.

 

Priser

Alle priser hos MP-Phonefix er inkl. moms, medmindre andet er påført.

 

Backup af data

MP-Phonefix ApS har aldrig ansvarlig for tab af data på kundens enhed. Kunden er selv ansvarlig for at tage sikkerhedskopi/backup af enheden, inden kunden vælger at indlevere enheden til reparation.

MP-Phonefix ApS bestræber sig på at bevare alt data på de indleverede enheder, men skulle tilfældet opstå, og data går tabt, kan MP-Phonefix ApS ikke gøres ansvarlige for dette.

 

Fortrolighed
Alle medarbejdere hos MP-Phonefix underlagt tavshedspligt, når de yder reparation af kunders enheder, da MP-Phonefix får adgang til kunders oplysninger.